ONS PRIVACYBELEID

Lees hieronder ons privacybeleid

De Omega Levensschool gaat zorgvuldig om met jouw gegevens. Hieronder lees je welke gegevens we van je bewaren, wat we ermee doen en hoe je ze kunt laten verwijderen of aanpassen. Alle informatie die jij ons verstrekt worden vertrouwelijk behandeld in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Deze verklaring heeft betrekking op de website www.omegalevensschool.nl en het bedrijf Omega Levensschool U.A., gevestigd te Hilversum, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met dossiernummer 62328980.

Welke gegevens bewaren we?

Van mensen die zich aanmelden voor een training bewaren we na afloop van de training naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankrekeningnummer. Deze gegevens zijn nodig voor facturering en zijn we verplicht 7 jaren te bewaren voor de Belastingdienst.

De Omega Levensschool gebruikt bewaarde persoonsgegevens nooit voor andere dingen en worden nooit doorgegeven aan derden, behalve als dat wettelijk verplicht is.

Van mensen die zich aanmelden voor de levensmail, dagOpening of nieuwsbrief, bewaren we naam, e-mailadres en IP adres.

Waarvoor gebruiken we je gegevens?

We gebruiken je gegevens voor het volgende:

• een boeking te verwerken of diensten te leveren
  • een factuur te maken en de betaling af te handelen
  • je ondersteuning en/of extra informatie te bieden
  • je feedback te vragen
  • je te informeren over onze producten en diensten

Je ontvangt de levensmail, dagOpening en nieuwsbrief alleen als je hiervoor expliciet toestemming hebt gegeven.

Recht op inzage, rectificatie en wissen

Als je wilt weten welke gegevens de Omega Levensschool van je bewaart of als je wilt dat je gegevens verwijderd of aangepast worden, stuur dan een e-mail aan info@omegalevensschool.nl. Voor de mails die je van ons ontvangt, kun je je gegevens makkelijk aanpassen in de mail zelf.

Google Analytics

Voor het analyseren van het bezoek van de website www.omegalevensschool.nl maken we gebruik van Google Analytics. Hiervoor is het delen van alle informatie uitgezet, is een verwerkingsovereenkomst afgesloten met Google en voldoet de Omega Levensschool daarmee aan de richtlijnen van het College Bescherming Persoonsgegevens.

Klachten

Als je een klacht hebt over hoe we met je gegevens om gaat, dan horen we dat graag. We zullen het dan zo snel mogelijk proberen op te lossen. Je kunt ook een klacht indienen bij autoriteitpersoonsgegevens.nl.

Informatie die je zelf deelt

Houd er rekening mee dat de informatie die je zelf deelt via onze website, bijvoorbeeld via een reactie op een levensmail of via onze pagina’s op social media, door iedere bezoeker kan worden gezien, verzameld en/of gebruikt. De Omega Levensschool accepteert geen aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid voor ongeoorloofd gebruik van deze informatie door derden.

Als er ontwikkelingen binnen de Omega Levensschool zijn of in de privacywetgeving, dan kan deze privacyverklaring worden bijgewerkt.

Voor vragen over ons privacybeleid kun je altijd mailen naar info@omegalevensschool.nl

Wij nodigen je graag uit voor één van onze Gratis Workshops.

Na de Online Workshop heb je live ondervonden wie we zijn en waar we voor staan, en kun je een goede afweging maken om je weg al dan niet binnen de Omega Levensschool te vervolgen. Wij nodigen je graag uit voor een inspirerende avond.