ALS JE EEN KLACHT HEBT

• Als je een klacht hebt, kun je contact opnemen met één van de leraren of trainers. Dit hoeft niet degene te zijn waarvan je op dat moment begeleiding ontvangt. Ook kun je als tussenstation een van de assistenten benaderen om je weg te vinden.
  • Jouw klacht kan gaan over de leraren, trainer(s), assistenten, over een andere deelnemer of over alles wat in de context van de school plaats heeft.
  • Binnen een week ontvang je bevestiging dat de klacht is binnengekomen.
  • Binnen 4 weken komen wij met een voorstel tot afhandeling van de klacht.
  • Een klacht wordt in eerste instantie besproken in het teamoverleg van de trainers van de school. Daarna nemen we weer contact op met jou.
  • Mocht dit niet leiden tot tevredenheid van beide partijen, dan zal een onafhankelijk persoon, niet zijnde een leraar van de school, bij een eerstvolgend gesprek met jou en de betreffende begeleider aanwezig zijn om het gesprek te begeleiden.
  • De onafhankelijke persoon is Annemarieke Schulte van Het Meditators Collectief
  • De uitspraak van de onafhankelijke persoon is bindend voor beide partijen
  • Klachten en wijze van afhandeling worden geregistreerd en bewaard voor de duur van 3 jaar.

Hopelijk komen we er samen uit.